Firma MAKRO w ramach programu „Razem w biznesie”, proponuje poczęstunek w formie śniadania dla wszystkich klientów odwiedzających hale w godzinach porannych.
Firma MAKRO w ramach programu „Razem w biznesie”, proponuje poczęstunek w formie śniadania dla wszystkich klientów odwiedzających hale w godzinach porannych.
OSSKiC wytypowało Piotra Kuzielę i Bartosza Petera do reprezentacji Polski w regionalnym etapie (Europa Centralna) konkursu „Global Chef”.
19 sierpnia rozpoczyna się kampania reklamowa marki Aro należącej do sieci wielkopowierzchniowych hurtowni MAKRO Cash & Carry. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz hale MAKRO. Jej celem jest zwiększenie świadomości marki wśród właścicieli sklepów i konsumentów. ...
Obecnie w asortymencie marek własnych sieci hurtowni MAKRO Cash & Carry znajduje się blisko 2000 produktów dedykowanych klientom z branży gastronomicznej. - Rynek branży Horeca ma duży potencjał rozwoju, dlatego marki własne dedykowane gastronomii przeżywają obecnie rozkwit. ...
9 lipca w Urzędzie Miasta Łodzi odbyło się oficjalne wręczenie nagród dla najlepszych restauratorów - laureatów plebiscytu „Korona Smakosza”. W sumie wyróżniono 9 lokali, na które mieszkańcy Łodzi oddali 3550 głosów. ...
W dniach 21 - 23 czerwca br. turyści oraz mieszkańcy Łodzi będą mogli po raz drugi wziąć udział w plebiscycie „Korona Smakosza” i wybrać swoje ulubione lokale gastronomiczne. O tytuł walczy ponad 70 restauracji, barów i kawiarni. ...
Sklep internetowy sieci hurtowni wielkopowierzchniowych – MAKRO Biuro Online działa już ponad pół roku. Klienci platformy to biura, firmy, instytucje oraz szkoły, które posiadają zaplecze biurowe, poszukujące szerokiego wyboru asortymentu biurowego, chemii gospodarczej oraz wybranych artykułów spożywczych. ...