Zakończył się pierwszy cykl konferencji „Konkurencyjność sklepu osiedlowego – jak ją zwiększyć?”. Łącznie w trzech regionalnych edycjach spotkania w Warszawie, Katowicach i Poznaniu wzięło udział kilkuset detalistów. ...
Zakończył się pierwszy cykl konferencji „Konkurencyjność sklepu osiedlowego – jak ją zwiększyć?”. Łącznie w trzech regionalnych edycjach spotkania w Warszawie, Katowicach i Poznaniu wzięło udział kilkuset detalistów. ...
MAKRO Cash & Carry Polska po raz kolejny otrzymało tytuł "Idealny Pracodawca". Wyróżnienie przyznane zostało na podstawie wyników badania Universum Student Survey 2012, w którym wzięło udział ponad 15 000 studentów kierunków biznesowych, inżynieryjnych, medycznych czy humanistycznych. ...
Warszawa, 19 kwietnia 2013r.: Sieć hurtowni wielkopowierzchniowych MAKRO Cash & Carry otrzymała tytuł „Dystrybutora Roku 2013” w kategorii Cash & Carry. Tytuł ten został przyznany firmie MAKRO na podstawie głosów oddanych przez kilkuset detalistów, biorących udział w konkursie „Market Roku 2013”. ...
16 kwietnia br. w stołecznej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO odbyła się pierwsza konferencja z cyklu „Konkurencyjność sklepu osiedlowego - jak ją zwiększyć?”. Kolejne odbędą się w Katowicach (23 kwietnia) oraz Poznaniu (21 maja). ...
METRO Cash & Carry utrzymało wzrost sprzedaży w roku fiskalnym 2012, wraz z dalszym rozwojem sieci w 29 krajach świata. W 2012 roku sprzedaż wzrosła o 1,7%, osiągając 31,6 miliardów euro. Do pozytywnego trendu przyczyniły się szczególnie wyniki w Rosji, Chinach i Turcji. ...
MAKRO Cash & Carry Polska po raz kolejny zaprezentuje swoje produkty i usługi podczas międzynarodowych targów Eurogastro 2013, które odbędą się w dniach 20-22 marca w Warszawie. Tegoroczne stoisko MAKRO Cash & Carry poświęcone zostanie kuchni polskiej oraz daniom typu fast food. ...