Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
2017-01-01

Archiwum komunikatów:

28 września 2017

MAKRO Polska na wystawie METRO unboxed

Trwa międzynarodowa interaktywna wystawa „METRO unboxed” w Düsseldorfie. Przez blisko trzy tygodnie, do 2 października członkowie METRO AG z 35 krajów z całego świata prezentują innowacyjne rozwiązania dla branży handlowej i gastronomicznej. Wśród wystawców znajduje się także MAKRO Polska.

więcej
27 września 2017

MAKRO Polska partnerem Gault&Millau Tour 2017

Narracyjność jedzenia czy korzystanie z dóbr pola i łąki to najnowsze trendy w świecie gastronomii, jakie MAKRO Polska prezentowało na swoim stoisku na Gault&Millau Tour 2017. Sieć hurtowni była partnerem wszystkich czterech spotkań: w Warszawie, Poznaniu, Krakowie i Sopocie. Na laureatów i uczestników czekały karty klienta MAKRO ze specjalnymi ofertami.

więcej
20 września 2017

Pizzerie, food trucki czy targi śniadaniowe? Najnowsze trendy w raporcie ,,Polska na Talerzu 2017”

Innowacyjne rozwiązania gastronomiczne, pojawiające się w większych miastach Polski, cieszą się coraz większą popularnością wśród konsumentów. Choć Polacy coraz częściej odwiedzają food trucki czy targi śniadaniowe, ich numerem jeden pozostają niezmiennie pizzerie – pokazują wyniki raportu Polska na Talerzu 2017, przygotowanego przez sieć hurtowni MAKRO Polska.

więcej
13 września 2017

Oferta produktów z Francji na 23. urodziny MAKRO Polska

Z okazji swoich 23. urodzin sieć hurtowni MAKRO Polska przygotowała specjalną ofertę tematyczną z produktami z kuchni francuskiej. Na klientów czekają degustacje, promocje, rabaty, konkursy z atrakcyjnymi nagrodami (m.in. wycieczkami do Paryża) oraz specjalna odsłona akcji lojalnościowej Punktomania.

więcej
11 września 2017

Bezalkoholowe wina w MAKRO Polska

W sieci hurtowni MAKRO Polska można znaleźć bezalkoholowe wina białe, różowe i czerwone, spokojne i musujące. Dzięki dealkoholizacji zostały one pozbawione alkoholu, równocześnie zachowując wszystkie korzystne właściwości, smak i aromat.

więcej