Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów

Komunikaty prasowe

23 czerwca 2016

MAKRO Kielce rozwija ofertę produktów regionalnych

Hala MAKRO w Kielcach poszerza ofertę artykułów spożywczych pochodzących od regionalnych producentów z województwa świętokrzyskiego. W ramach programu ,,Dobre, bo Świętokrzyskie” sieć włączyła się w organizację finału XVI edycji konkursu „Nasze Kulinarne Dziedzictwo – Smaki Regionów”.

więcej
21 czerwca 2016

Najlepszy street food w Warszawie

Tytuł ,,Warszawskiej Pyzy 2016”, najlepszego punktu z ulicznym jedzeniem, otrzymał w tym roku wietnamski Viet Street Food. W plebiscycie czytelników zwyciężył zaś meksykański Gringo Bar. Firma MAKRO Cash&Carry Polska, będąca partnerem wydarzenia, ufundowała nagrody dla laureatów.

więcej
16 czerwca 2016

ODIDO – spotkanie z trójmiejskimi detalistami

Właściele sklepów należący do sieci franczyzowych oczekują większego wsparcia ze strony franczyzodawcy, ale jednocześnie gotowi są na zacieśnienie współpracy i umocnienie relacji z siecią. W odpowiedzi na potrzeby rynku firma Makro organizuje cykliczne spotkania z klientami prowadzącymi placówki pod szyldem ODIDO. ...

więcej
16 czerwca 2016

MAKRO stawia na młode talenty - Mistrzostwa Młodych Kucharzy 2016

Zostało już tylko 14 dni na nadsyłanie zgłoszeń do konkursu Mistrzostwa Młodych Kucharzy 2016. Uczestnicy będą mieli możliwość zaprezentować swój talent, poszerzyć wiedzę kulinarną oraz poznać wybitnych szefów kuchni. Na zwycięzców czeka m.in. tygodniowy staż w zagranicznej restauracji oraz bony na zakupy w sieci MAKRO.

więcej
15 czerwca 2016

MAKRO na Gault&Millau Tour 2016 w Poznaniu

Setka znakomitych szefów kuchni, live cooking w wykonaniu pięciu najlepszych szefów regionu, dziesiątki rozmów i niezapomnianych smaków – drugie regionalne spotkanie Gault&Millau Tour 2016 za nami. Partnerem wydarzenia była firma MAKRO Cash & Carry Polska, która zarówno w Warszawie, jak i w Poznaniu, zaprezentowała stoisko w formie jadalnego pola.

więcej