Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów

Komunikaty prasowe

17 października 2014

Franczyza bardziej opłacalna niż handel niezależny, co potwierdza badanie opinii MAKRO przeprowadzone wśród właścicieli sklepów

Ciekawe oferty promocyjne, niskie ceny produktów oraz wsparcie reklamowe i marketingowe – to główne zalety przynależności do sieci franczyzowych wskazane przez właścicieli sklepów tradycyjnych. Badanie przeprowadzone przez Agencję Nielsen, na zlecenie MAKRO Cash & Carry, pozwoliło poznać ich opinię na temat franczyzy. ...

więcej
2 października 2014

MAKRO otwiera Akademię Świeżej Żywności

23 września br. MAKRO Cash & Carry otworzyło Akademię Świeżej Żywności, czyli centrum szkoleniowe skierowane do pracowników stoisk Świeżej i Ultra świeżej Żywności. Projekt obejmie cykl szkoleń, wymianę doświadczeń oraz dzielenie się dobrymi praktykami. Weźmie w nim udział blisko 600 osób w ciągu najbliższych dwóch lat

więcej
12 września 2014

W MAKRO artykuły przemysłowe w zupełnie nowej odsłonie

MAKRO Cash & Carry zakończyło przebudowę części krakowskiej hali, w której eksponowany jest asortyment artykułów przemysłowych. Przestrzeń ta została podzielona na 5 działów i opiera się na pełnych rozwiązaniach asortymentowych w ramach tematycznych światów. Zapraszamy do obejrzenia filmu, który pozwoli Państwu odkryć nasze 5 działów, jakich jeszcze nie znaliście. ...

więcej
13 sierpnia 2014

Re-otwarcie hali MAKRO w Rzgowie

13 sierpnia br. odbyło się re-otwarcie rzgowskiej hali po przebudowie, w której powstała jedna z największych w Polsce mroźni o powierzchni 1.130m2. O koncepcji hal wielokanałowych opowiada w materiale filmowym David Boner, Prezes firmy MAKRO Cash & Carry. ...

więcej