Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów

Komunikaty prasowe

22 marca 2012

MAKRO patronem europejskich eliminacji konkursu kulinarnego Bocuse d’Or 2012

Warszawa, 22 marca 2012 r.: MAKRO Cash & Carry objęło patronat nad przygotowaniami polskiej ekipy startującej w europejskich eliminacjach światowego konkursu kulinarnego Bocuse d’Or. Odbył się on w Brukseli w dniach 20 – 21 marca br. Bocuse d’Or to prestiżowe wydarzenie, które przyciąga adeptów sztuki kulinarnej z całego świata. ...

więcej
19 marca 2012

„Tu mieszkam, tu kupuję – Społeczność Jutra” - reakcja na dramatyczny spadek liczby osiedlowych sklepów w Polsce

Warszawa, 19 marca 2012r.: Zgodnie z danymi Euromonitor International liczba małych sklepów spożywczych w Polsce do 2013 roku zmniejszy się do poziomu 110,2 tys. Na pogarszającą się sytuację sklepów osiedlowych w Polsce zwraca uwagę MAKRO Cash & Carry Polska – organizator III edycji kampanii „Tu mieszkam, tu kupuję” oraz organizacje ją wspierające. ...

więcej
13 marca 2012

MAKRO zaprasza na targi Eurogastro 2012

Warszawa, 12 marca 2012r.: MAKRO Cash & Carry Polska po raz ósmy zaprezentuje swoje produkty i usługi podczas międzynarodowych targów Eurogastro 2012, które odbędą się w dniach 21-23 marca w Warszawie. Na powierzchni 252 m2 MAKRO zaprezentuje szeroką gamę produktów profesjonalnych sygnowanych markami Horeca Select, H-Line i RIOBA, które dedykowane są gastronomii i hotelom, a...

więcej
27 lutego 2012

MAKRO z certyfikatem ISO 22000

Warszawa, 23 lutego 2012r.: Sieć MAKRO Cash & Carry została wyróżniona certyfikatem ISO 22000. Potwierdza on dbałość MAKRO o bezpieczeństwo oferowanych klientom produktów żywnościowych. Certyfikat ISO 22000:2005 został nadany MAKRO Cash & Carry przez firmę TUV Rheinland i jest ważny do stycznia 2015 roku. ...

więcej
31 stycznia 2012

Dziesiąty MAKRO Punkt ruszył we Włocławku

Warszawa, 31 stycznia 2012: 30 stycznia br. MAKRO Cash & Carry uruchomiło we Włocławku dziesiąty MAKRO Punkt na polskim rynku. MAKRO Punkt we Włocławku, podobnie jak dziewięć poprzednich, to rozwiązanie skierowane głównie do klientów z sektora handlu detalicznego. ...

więcej
17 stycznia 2012

Sieć ODIDO zrzesza już prawie 800 sklepów!

Warszawa, 17 stycznia 2012: 2011 rok przyniósł dynamiczny rozwój ogólnopolskiej sieci sklepów spożywczych ODIDO. W ciągu ubiegłego roku przystąpiło do niej w sumie 798 sklepów. Sukces ODIDO potwierdza rosnące zapotrzebowanie sektora handlu detalicznego na tego typu modele biznesowe. ...

więcej