Z milimetrową precyzją potrafią kroić w kilka sekund, ich dania zachwycają smakiem i wyglądem – to tylko kilka cech, które wyróżniają dobrego kucharza. Wielu z tych umiejętności można się nauczyć i samemu zostać kucharzem. Jak zaczynali najlepsi?
Z milimetrową precyzją potrafią kroić w kilka sekund, ich dania zachwycają smakiem i wyglądem – to tylko kilka cech, które wyróżniają dobrego kucharza. Wielu z tych umiejętności można się nauczyć i samemu zostać kucharzem. Jak zaczynali najlepsi?
Już jutro wyjątkowe święto! 10 października odbędzie się światowy Dzień Własnego Biznesu – niepowtarzalna okazja, by poznać ciekawe restauracje czy sklepy oraz skorzystać z atrakcyjnych rabatów i promocji. W Polsce akcję po raz drugi organizuje MAKRO Polska.
Jak Włochy to makaron, sery to tylko francuskie, w Grecji próbujemy oliwek, a w Hiszpanii chorizo – to typowe produkty, które kojarzą nam się z tymi krajami. Bogactwo smaków jest jednak o wiele większe. Michel Moran, ambasador "23. Urodzin ze smakiem" MAKRO Polska wyjaśnia, czego warto spróbować i jak to wybrać.
Do świętowania Dnia Własnego Biznesu 2017 dołączyło 1500 sklepów sieci franczyzowej ODIDO. MAKRO Polska przygotowało dla właścicieli sklepów oferty specjalne na produkty Unilever, Coca-Cola i marki własnej Fine Life.
Prawie 2000 firm dołączyło do międzynarodowego Dnia Własnego Biznesu, w Polsce organizowanego przez sieć hurtowni MAKRO Polska. Wydarzenie to jest wyjątkową okazją dla przedsiębiorców do promocji własnej działalności i pozyskanie nowych klientów m.in. poprzez tworzenie dla nich ofert specjalnych. Do tej pory zarejestrowano blisko 5000 ofert i liczba ta stale rośnie.
Blisko 80 przedstawicieli branży HoReCa wzięło udział w „Trendy Kolacji” w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Warszawie. Uroczyste wydarzenie otworzyło nowy cykl spotkań w ramach programu „Szef dla Szefów” MAKRO Polska. Zaprezentowano na nim najnowsze gastronomiczne trendy na sezon jesienno-zimowy.
Trwa międzynarodowa interaktywna wystawa „METRO unboxed” w Düsseldorfie. Przez blisko trzy tygodnie, do 2 października członkowie METRO AG z 35 krajów z całego świata prezentują innowacyjne rozwiązania dla branży handlowej i gastronomicznej. Wśród wystawców znajduje się także MAKRO Polska.