Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów

Wyniki wyszukiwania słowa kluczowego: „MAKRO Polska"

22 sierpnia 2017

Znamy zwycięzców Mistrzostw Burgerowych 2017

Kill Grill Burger & Sandwich Bar, Burger Park, Beef'N'Roll oraz Pasibus to wielcy wygrani czwartej edycji Mistrzostw Burgerowych  na Festiwalu Food Trucków Żarcie Na Kółkach w Warszawie. Głównym partnerem Mistrzostw była sieć hurtowni MAKRO Polska, która podczas wydarzenia promowała ideę niemarnowania żywności w ramach akcji Nie marnuję, pakuję.

więcej
16 sierpnia 2017

Znamy zwycięzców konkursu na Najlepszy Produkt Spożywczy

Ser dojrzewający z kozieradką i olej z pestek dyni to tylko kilka z produktów wyróżnionych podczas Europejskich Targów Produktów Regionalnych w Zakopanem. W jury konkursu na Najlepszy Produkt Spożywczy zasiadała m.in. Renata Wróbel – Dyrektor Obszaru Klientów Małopolska w MAKRO Polska. Sieć hurtowni ufundowała również nagrody.

więcej
11 sierpnia 2017

MAKRO Polska na Europejskich Targach Produktów Regionalnych

Sieć hurtowni MAKRO Polska została partnerem ósmej edycji Europejskich Targów Produktów Regionalnych organizowanych przez Tatrzańską Agencję Rozwoju, Promocji i Kultury. Na Górnej Równi Krupowej w Zakopanem w dniach 11-15 sierpnia br. na uczestników czekać będzie wiele atrakcji, w tym konkursy, pokazy kulinarne i degustacje tradycyjnych wyrobów.

więcej
10 sierpnia 2017

Czy zaczniemy zabierać jedzenie z restauracji? (wideo)

Rocznie na świecie jest marnotrawione 1,3 mld ton żywności, z czego 9 mln ton – w Polsce. Najwięcej jedzenia w naszym kraju marnuje się na etapie produkcji (6,6 mln ton w ciągu roku). Ponad 2 mln ton zmarnowanej żywności to „zasługa” konsumentów. Za pozostałe 350 tys. ton odpowiadają m.in. dystrybutorzy. Do zmniejszenia problemu marnotrawienia jedzenia może przyczynić się każdy z nas - m.in. przyłączając się do akcji "Nie marnuję, pakuję" MAKRO Polska.

więcej
26 lipca 2017

Pierwsza edycja Szefa dla Młodych Talentów - filmowe podsumowanie

Zapraszamy do obejrzenia animacji podsumowującej sukces pierwszej edycji programu „Szef dla Młodych Talentów”. To jedyny program odpowiedzialności społecznej w Polsce skierowany do szkół gastronomicznych. Pierwsza edycja odniosła sukces - w dziewięciu spotkaniach edukacyjnych wzięło udział blisko 1100 uczniów z całej Polski, spośród których piętnastu wygrało staże w wiodących polskich restauracjach.

więcej