Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów

Wyniki wyszukiwania słowa kluczowego: „MAKRO Punkt"

30 kwietnia 2018

Jak Polacy postrzegają rodzimą kuchnię? (wideo)

Bigos i kapuśniak to najbardziej typowe polskie potrawy, niezapożyczone z innych krajów – przynajmniej tak uważają respondenci, którzy wzięli udział w badaniu „Jak Polacy postrzegają kuchnię polską?”. Co ciekawe, mimo tego to smak słony, a nie kwaśny badani uznali za najcharakterystyczniejszy dla naszej kuchni. Najmocniej kojarzoną z nią przyprawą jest z kolei według nich czosnek.

więcej
18 stycznia 2018

Ponad 81,4 mln zł dla noworodków! Foto- i wideorelacja z 26. Finału WOŚP

26. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zakończył się wynikiem ponad 81,4 mln zł. Pieniądze zostaną przekazane na wyrównanie szans w leczeniu noworodków. Zbiórki odbywały się w całej Polsce, również w halach MAKRO Polska. Sieć hurtowni była także partnerem produktowym inicjatyw Fundacji Klubu Szefów Kuchni w ramach finału.

więcej
27 września 2017

MAKRO Polska partnerem Gault&Millau Tour 2017

Narracyjność jedzenia czy korzystanie z dóbr pola i łąki to najnowsze trendy w świecie gastronomii, jakie MAKRO Polska prezentowało na swoim stoisku na Gault&Millau Tour 2017. Sieć hurtowni była partnerem wszystkich czterech spotkań: w Warszawie, Poznaniu, Krakowie i Sopocie. Na laureatów i uczestników czekały karty klienta MAKRO ze specjalnymi ofertami.

więcej