„ODIDO. Miło na co dzień” – to hasło świątecznej kampanii reklamowej sieci ODIDO, która rusza 6 grudnia br. Na aktywności składa się spot telewizyjny oraz reklama internetowa. Akcja potrwa 3 tygodnie, do 24 grudnia.
„ODIDO. Miło na co dzień” – to hasło świątecznej kampanii reklamowej sieci ODIDO, która rusza 6 grudnia br. Na aktywności składa się spot telewizyjny oraz reklama internetowa. Akcja potrwa 3 tygodnie, do 24 grudnia.
Ostatni weekend listopada był zdecydowanie najgorętszym w tym roku! Za nami prawdziwe święto polskiej gastronomii – uroczysta gala wręczenia nagród najlepszym szefom kuchni i premiera II edycji Żółtego Przewodnika Gault & Millau Polska. Sieć hurtowni MAKRO wsparła premierę przewodnika jako partner i zaznaczyła swoja obecność na gali poprzez stoisko, na którym zaprezentowano pokazowe talerze i przystawki nawiązujące do kuchni polskiej, śródziemnomorskiej i francuskiej.
W piątek, 20 listopada odbył się finał ogólnopolskiego konkursu kulinarnego pt. „Mistrzostwa Młodych Kucharzy”, zorganizowanego przez firmę MAKRO Cash & Carry i Ogólnopolskie Stowarzyszenie Szefów Kuchni i Cukierni. Wygrali je Przemysław Kopania i Kamil Przewdziecki, uczniowie stołecznej szkoły gastronomicznej. Miejsce drugie i trzecie wywalczyli przedstawiciele szkół gastronomicznych z Warszawy i Rybnika.
MAKRO Cash & Carry Polska, specjalizujące się w sprzedaży hurtowej adresowanej do niezależnych polskich przedsiębiorców i sieć hipermarketów Auchan Polska połączyły siły, aby chronić potencjał zakupowy swoich klientów profesjonalnych i konsumentów.
Końcowe etapy konkursu „Mistrzostw Młodych Kucharzy” organizowanego przez firmę MAKRO Cash & Carry, odbędą się już w przyszłym miesiącu. W dwóch ostatnich rundach rywalizacji wezmą udział dwuosobowe zespoły ze szkół gastronomicznych z całej Polski, a na najlepszych czeka wielki finał z udziałem światowego jury.
Firma MAKRO w ramach programu „Razem w biznesie”, proponuje poczęstunek w formie śniadania dla wszystkich klientów odwiedzających hale w godzinach porannych.
Bartosz Peter wytypowany przez OSSKiC do tegorocznej edycji konkursu Global Chef, zdobył srebrny medal w kategorii „junior”, przygotowując 3 zestawy składające się z 4 dań, które przekonały jury nie tylko smakiem, ale także sposobem przygotowania.