Jak pokazują badania, aż 15% produktów w koszyku zakupowym Polaków stanowią owoce i warzywa. Zimowa oferta owoców i warzyw dostępnych w halach MAKRO Cash & Carry to szeroki wybór produktów od producentów z Polski i ze świata. ...
Jak pokazują badania, aż 15% produktów w koszyku zakupowym Polaków stanowią owoce i warzywa. Zimowa oferta owoców i warzyw dostępnych w halach MAKRO Cash & Carry to szeroki wybór produktów od producentów z Polski i ze świata. ...
Ponad 700 nowych produktów sygnowanych markami własnymi wprowadziła na rynek w 2012 roku sieć hurtowni MAKRO Cash & Carry. Najwięcej, bo aż po 280 nowych artykułów przybyło w rodzinach marek Fine Food i Fine Dreaming oraz Horeca Select. ...
Sieć sklepów osiedlowych ODIDO zakończyła rok 2012 z wynikiem 1667 otwartych placówek. Półtora roku po wejściu na rynek sieć ODIDO liczy 1667 otwartych sklepów. W samym 2012 roku przystąpiło do niej 967 placówek na terenie całego kraju. ...
Półtora roku po wejściu na rynek, ODIDO - jedna z najdynamiczniej rozwijających się sieci franczyzowych w Polsce - liczy już półtora tysiąca sklepów. 1500. placówka otwarta została w Orzeszu koło Rybnika, wcześniej przynależała ona do sieci Euro Sklep. ...
Ponad 450 restauracji, barów i kawiarni z całej Polski i prawie 30 000 oddanych głosów – to rezultaty Korony Smakosza 2012, czyli pierwszego ogólnopolskiego plebiscytu kulinarnego, w którym mieszkańcy największych polskich miast, wybierali swoje ulubione lokale gastronomiczne. ...
Z dniem 1 stycznia 2013 r. David Boner został nominowany na stanowisko Prezesa Zarządu MAKRO Cash and Carry Polska S.A. David Boner dołączył do METRO Cash & Carry w 2008 r. Wcześniej pełnił funkcję Senior Vice President Commercial w Charoen Pokphand Foods Public. ...
Z roku na rok Polacy jedzą coraz mniej mięsa, w ciągu roku średnio 75 kg. Trend ten obserwujemy w ostatnich latach w całej Unii Europejskiej. Niewielkie ożywienie na rynku mięsa, dostawcy i hurtownicy obserwują w okresie poprzedzającym Boże Narodzenie. ...