Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów
2015-01-01

Archiwum komunikatów:

17 grudnia 2015

METRO GROUP utrzymuje wzrostowy trend w roku 2014/2015

Rok finansowy 2014/2015 stanowił jedną z bardziej intensywnych i udanych faz transformacji METRO GROUP. Oprócz kluczowych zmian w portfolio, takich jak sprzedaż Galerii Kaufhof, pozostałe podmioty grupy zajmujące się sprzedażą detaliczną i hurtową kontynuowały pozytywny trend rozwoju działalności operacyjnej .

więcej
9 grudnia 2015

Kolejny sezon Street Food podsumowany

W sobotę, 5 grudnia, w Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO, odbyło się oficjalne zamknięcie sezonu Street Food organizowane przez firmę MAKRO i organizację Street Food Polska. W wydarzeniu uczestniczyli reprezentanci ponad stu ulicznych punktów gastronomicznych oraz partnerzy.

więcej
4 grudnia 2015

Rusza świąteczna kampania reklamowa sieci ODIDO

„ODIDO. Miło na co dzień” – to hasło świątecznej kampanii reklamowej sieci ODIDO, która rusza 6 grudnia br. Na aktywności składa się spot telewizyjny oraz reklama internetowa. Akcja potrwa 3 tygodnie, do 24 grudnia.

więcej
2 grudnia 2015

MAKRO partnerem drugiej polskiej edycji żółtego przewodnika Gault & Millau

Ostatni weekend listopada był zdecydowanie najgorętszym w tym roku! Za nami prawdziwe święto polskiej gastronomii – uroczysta gala wręczenia nagród najlepszym szefom kuchni i premiera II edycji Żółtego Przewodnika Gault & Millau Polska. Sieć hurtowni MAKRO wsparła premierę przewodnika jako partner i zaznaczyła swoja obecność na gali poprzez stoisko, na którym zaprezentowano pokazowe talerze i przystawki nawiązujące do kuchni polskiej, śródziemnomorskiej i francuskiej.

więcej
24 listopada 2015

Uczniowie z warszawskich i rybnickich szkół laureatami „Mistrzostw Młodych Kucharzy”

W piątek, 20 listopada odbył się finał ogólnopolskiego konkursu kulinarnego pt. „Mistrzostwa Młodych Kucharzy”, zorganizowanego przez firmę MAKRO Cash & Carry i Ogólnopolskie Stowarzyszenie Szefów Kuchni i Cukierni. Wygrali je Przemysław Kopania i Kamil Przewdziecki, uczniowie stołecznej szkoły gastronomicznej. Miejsce drugie i trzecie wywalczyli przedstawiciele szkół gastronomicznych z Warszawy i Rybnika.

więcej
12 listopada 2015

Współpraca zakupowa pomiędzy MAKRO i Auchan

MAKRO Cash & Carry Polska, specjalizujące się w sprzedaży hurtowej adresowanej do niezależnych polskich przedsiębiorców i sieć hipermarketów Auchan Polska połączyły siły, aby chronić potencjał zakupowy swoich klientów profesjonalnych i konsumentów.

więcej
27 października 2015

Zbliża się finał „Mistrzostw Młodych Kucharzy”

Końcowe etapy konkursu „Mistrzostw Młodych Kucharzy” organizowanego przez firmę MAKRO Cash & Carry, odbędą się już w przyszłym miesiącu. W dwóch ostatnich rundach rywalizacji wezmą udział dwuosobowe zespoły ze szkół gastronomicznych z całej Polski, a na najlepszych czeka wielki finał z udziałem światowego jury.

więcej