Książkę „Jesienny stół”, zawierającą sto przepisów na chłodniejsze dni można już oglądać online. Zapraszamy po jesienne inspiracje.
Książkę „Jesienny stół”, zawierającą sto przepisów na chłodniejsze dni można już oglądać online. Zapraszamy po jesienne inspiracje.
Nadchodzi święto wszystkich przedsiębiorców! 13 października odbywa się międzynarodowy Dzień Własnego Biznesu. Wydarzenie ma na celu docenienie i wsparcie przedsiębiorców z sektora handlowo-usługowego oraz celebrowanie przedsiębiorczości. Z tej okazji przed dwa wieczory poprzedzające akcję katowicki Spodek rozświetliło hasło symbolicznie wyrażające wsparcie dla polskich przedsiębiorców z sektora MSP.
Odpowiedzialna konsumpcja i produkcja, ograniczanie negatywnego wpływu na ekosystem, poszanowanie zasad ochrony środowiska, zaangażowanie społeczne i rozwoju społeczności lokalnej… – to tylko nieliczne działania prowadzone przez MAKRO Polska w ramach strategii zrównoważonego rozwoju. Firma zaprezentuje swoje dobre praktyki podczas wirtualnych targów organizowanych przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
MAKRO Polska wraz z czołowymi szefami kuchni zaprasza do odkrywania tradycji kuchni polskiej. Do znanych już z udziału w Skarbach pięciu regionów dołączyły kolejne dwa. Pyra z gzikiem, plińce ziemniaczane, czernina, rosół z siei, kartacze gołdapskie, tradycyjna kaczka po poznańsku – to tylko kilka potraw z oferty, przygotowanej dla gości przemierzających Kulinarny Szlak Wielkopolski oraz Warmii i Mazur.
Sieć franczyzowa ODIDO obchodzi swoje dziesięciolecie. W ciągu ostatnich 10 lat ODIDO zajęło szóstą pozycję pośród sieci franczyzowych w Polsce pod względem liczby sklepów. Obecnie liczy 2660 placówek, zlokalizowanych w całym kraju, od małych miejscowości, aż po duże miasta, w sumie w 1441 lokalizacjach. Operatorem marki jest sieć hurtowa MAKRO.
Po sukcesie poprzedniej edycji programu „Polskie Skarby Kulinarne”, MAKRO Polska ponownie zaprasza do odkrywania tradycji kuchni polskiej. Do znanych już z udziału w Skarbach pięciu regionów wkrótce dołączą dwa kolejne.
Sieć hurtowni MAKRO Polska, w ramach programu Szef dla Młodych Talentów, rozpoczęła nową, wakacyjną akcję promującą tradycję kuchni polskiej. Konkurs „Wycieczki kulinarne” wystartował!