21 kwietnia br. w MAKRO Centrum Rozwoju Firm odbył się pokaz kulinarny Grzegorza Kazubskiego pod hasłem „Kuchnia w komplecie”. Motywem przewodnim pokazu była profesjonalna marka Horeca Select dedykowana branży hotelarsko-gastronomicznej. ...
21 kwietnia br. w MAKRO Centrum Rozwoju Firm odbył się pokaz kulinarny Grzegorza Kazubskiego pod hasłem „Kuchnia w komplecie”. Motywem przewodnim pokazu była profesjonalna marka Horeca Select dedykowana branży hotelarsko-gastronomicznej. ...
MAKRO Cash & Carry już po raz szósty zaprezentowało swoje produkty i usługi podczas targów EuroGastro. Na największym stoisku targów, o powierzchni 380 m², odbyło się 21 pokazów kulinarnych, podczas których można było zobaczyć, jak w praktyce wykorzystać profesjonalne marki dedykowane branży gastronomicznej. ...
MAKRO Cash & Carry znalazło się w rankingu Top 100 najbardziej przyjaznych firm w Polsce, zwyciężając w kategorii „Hurtownie samoobsługowe”. Zestawienie zostało stworzone na podstawie opinii ponad 200 tysięcy konsumentów, którzy samodzielnie zgłaszają do rankingu firmy, bądź instytucje. ...
Już po raz drugi nasza firma weźmie udział w Godzinie dla Ziemi – światowej akcji na rzecz ograniczenia zmian klimatu. 27 marca miliony osób, firm i władze wielu miast zgaszą światła w symbolicznym apelu o działanie na rzecz Ziemi. ...
W lutym br. firma MAKRO Cash & Carry rozpoczęła ogólnopolską kampanię reklamującą nową politykę cenową. Akcja promocyjna skierowana jest do profesjonalnych klientów hurtowni, ze szczególnym uwzględnieniem branży handlowej. ...
Od 10 lutego Klienci MAKRO Cash & Carry korzystają z nowego udogodnienia – wirtualnego Działu Obsługi Klienta, w którym wszystkie najważniejsze formalności można załatwić, nie wychodząc z domu czy biura. ...
Z dniem 1 lutego 2010 w MAKRO Cash & Carry rozpoczyna funkcjonowanie Dział ds. Kluczowych Klientów, którego głównym zadaniem będzie dbałość o najwyższą jakość współpracy z sieciowymi klientami z sektora HoReCa. ...