Warszawa, 16 maja 2014: „Od domu blisko, do domu wszystko” – to hasło kampanii reklamowej sieci ODIDO, która ruszyła 16 maja br. Na aktywności składają się 4 spoty telewizyjne oraz reklama prasowa. Akcja potrwa 2 tygodnie, do 28 maja. ...
Warszawa, 16 maja 2014: „Od domu blisko, do domu wszystko” – to hasło kampanii reklamowej sieci ODIDO, która ruszyła 16 maja br. Na aktywności składają się 4 spoty telewizyjne oraz reklama prasowa. Akcja potrwa 2 tygodnie, do 28 maja. ...
Warszawa, 14 maja 2014 r.: Polacy wolą parzyć kawę w domu, ale jeśli już zdecydują się na wypicie jej w kawiarni, to najchętniej wybierają lokalną. Kawiarnie w zdecydowanej większości odwiedzają kobiety. ...
Warszawa, 14 maja 2014 r.: Polacy lubią gotować dla przyjemności w domu, a z ich kulinarnych umiejętności w większości przypadków korzysta cała rodzina. Absolutnym faworytem wśród gotujących dla przyjemności są dania kuchni polskiej. ...
Co trzeci Polak nie ma zwyczaju jadać poza domem. Jeśli już się decydujemy na wyjście do restauracji, to połowa z nas wybiera tę, w której serwowane są dania kuchni polskiej. Jeśli danie na wynos, to królową wciąż jest włoska pizza. ...
Warszawa, 29 kwietnia 2013 – 25 kwietnia br. sieć hurtowni MAKRO Cash & Carry Polska uruchomiła po raz pierwszy w Lesku sezonową halę małego formatu. Placówka ma charakter platform drive-in i dedykowana jest przede wszystkim klientom z sektora HoReCa i Traders, prowadzącym swój biznes w środowisku górskim w Bieszczadach. ...
Warszawa, 29 kwietnia 2013 – 29 kwietnia br. sieć hurtowni MAKRO Cash & Carry Polska uruchomiła po raz kolejny we Władysławowie sezonową halę małego formatu. Placówka, jak w latach poprzednich, ma charakter platformy drive-in i dedykowana jest przede wszystkim klientom z sektora HoReCa, prowadzącym swój biznes w nadmorskich miejscowościach Półwyspu Helskiego. ...
W kwietniu br. sieć hurtowni MAKRO Cash & Carry Polska uruchamia sezonowe hale małego formatu, po raz kolejny we Władysławowie i po raz pierwszy w Lesku. Placówki mają charakter platform drive-in i dedykowane są przede wszystkim klientom z sektora HoReCa prowadzącym biznes w nadmorskich miejscowościach Półwyspu Helskiego oraz w Bieszczadach. ...