MAKRO Polska po raz szósty otrzymała tytuł Dystrybutora Roku w kategorii hurtownia cash&carry. Wyróżnienie przyznali niezależni detaliści, którzy swoje decyzje podparli wieloletnim doświadczeniem w branży.
MAKRO Polska po raz szósty otrzymała tytuł Dystrybutora Roku w kategorii hurtownia cash&carry. Wyróżnienie przyznali niezależni detaliści, którzy swoje decyzje podparli wieloletnim doświadczeniem w branży.
Sieć hurtowni MAKRO Polska poszerzyła asortyment marki MAKRO Professional o jednorazowe artykuły z materiałów biodegradowalnych. Do sprzedaży trafiły przyjazne środowisku produkty, które znajdą szerokie zastosowanie w branży gastronomiczno-hotelarskiej. Oferta obejmuje liczne elementy zastawy stołowej, m.in. sztućce, talerze i miski.
Sieć hurtowni MAKRO Polska wprowadziła do sprzedaży nowe produkty marki Rioba – herbaty i syropy pochodzące z rolnictwa ekologicznego. W ofercie firmy znalazły się artykuły w kilku wariantach smakowych, stworzone z myślą o profesjonalnych zastosowaniach w lokalach gastronomicznych.
Kwietniowe spotkanie edukacyjne w ramach trzeciej edycji programu Szef dla Młodych Talentów poświęcone zostało tematowi czekolady. W wydarzeniu wzięło udział ponad 100 uczniów szkół gastronomicznych z całej Polski. Na uczestników czekał pokaz kulinarny i prezentacja produktowa Michała Kleibera i Macieja Gucia z firmy Callebaut.
MAKRO Polska znalazła się w raporcie poświęconym dobrym praktykom z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. W publikacji przygotowanej przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu sieć hurtowni została wyróżniona w obszarach „środowisko” oraz „zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej”.
Akademia Inspiracji MAKRO w Warszawie zaprasza do wspólnego świętowania 2. rocznicy obecności na rynku gastronomicznym. Z tej okazji przygotowano tematyczne warsztaty m.in. z udziałem gościa specjalnego – Michela Moran.
Sieć hurtowni MAKRO Polska zainaugurowała nową inicjatywę na kulinarnej mapie Polski. Pierwsze wydarzenie z cyklu Historyczny Stół Kulinarny odbyło się 2 kwietnia br. w Zakopanem i upłynęło pod znakiem kuchni podhalańskiej. W spotkaniu, będącym jednocześnie otwarciem drugiej edycji programu Polskie Skarby Kulinarne, uczestniczyło 85 przedstawicieli lokalnej gastronomii. Wydarzenie otrzymało honorowe Partnerstwo Miasta Zakopane.