Warszawa, 11 marca 2014: W styczniu br. ruszyła kampania wizerunkowa „You & MAKRO”. Jej celem jest podziękowanie klientom za wieloletnią współpracę oraz pozycjonowanie firmy MAKRO Cash & Carry, jako partnera w biznesie. ...
Warszawa, 11 marca 2014: W styczniu br. ruszyła kampania wizerunkowa „You & MAKRO”. Jej celem jest podziękowanie klientom za wieloletnią współpracę oraz pozycjonowanie firmy MAKRO Cash & Carry, jako partnera w biznesie. ...
Sieć handlowa MAKRO Cash & Carry będzie przekazywać nadwyżki pełnowartościowych produktów spożywczych Bankom Żywności. Dobra żywność nie będzie się marnować i trafi za pośrednictwem Banków Żywności i ich partnerskich organizacji charytatywnych do najuboższych Polaków. ...
Sieć hurtowni wielkopowierzchniowych MAKRO Cash and Carry Polska S.A. wprowadziła terminale płatnicze do swoich wszystkich hal wielkoformatowych. Umożliwiają one płatność kartami płatniczymi Visa i MasterCard. ...
W piątek, 15 listopada w Warszawie odbył się finał 5. edycji prestiżowego, ogólnopolskiego konkursu kulinarnego „Zgotuj Sobie Sukces” zorganizowanego przez firmę MAKRO Cash&Carry i Ogólnopolskie Stowarzyszenie Szefów Kuchni i Cukierników. ...
W Polsce funkcjonuje ponad 1300 szkół o profilu gastronomicznym. Wśród uczących się w nich młodych adeptów sztuki kulinarnej są przyszli mistrzowie. Zanim osiągną mistrzowski fach, czeka ich wiele lat nauki i praktyki. ...
29 października odbyła się gala finałowa plebiscytu „Korona Smakosza” podczas której wyróżniono najlepsze restauracje, bary i kawiarnie w stolicy. Wydarzenie, które połączone było z akcją „Weekend z pół ceny” cieszyło się ogromnym zainteresowaniem mieszkańców Warszawy, którzy na swoje ulubione lokale oddali ponad 15 500 głosów. ...