W lutym br. firma MAKRO Cash & Carry rozpoczęła ogólnopolską kampanię reklamującą nową politykę cenową. Akcja promocyjna skierowana jest do profesjonalnych klientów hurtowni, ze szczególnym uwzględnieniem branży handlowej. ...
W lutym br. firma MAKRO Cash & Carry rozpoczęła ogólnopolską kampanię reklamującą nową politykę cenową. Akcja promocyjna skierowana jest do profesjonalnych klientów hurtowni, ze szczególnym uwzględnieniem branży handlowej. ...
Od 10 lutego Klienci MAKRO Cash & Carry korzystają z nowego udogodnienia – wirtualnego Działu Obsługi Klienta, w którym wszystkie najważniejsze formalności można załatwić, nie wychodząc z domu czy biura. ...
Z dniem 1 lutego 2010 w MAKRO Cash & Carry rozpoczyna funkcjonowanie Dział ds. Kluczowych Klientów, którego głównym zadaniem będzie dbałość o najwyższą jakość współpracy z sieciowymi klientami z sektora HoReCa. ...
MAKRO wprowadziło cykl ogólnopolskich, bezpłatnych szkoleń skierowanych do właścicieli i pracowników sklepów spożywczych oraz lokali gastronomicznych. Szkolenia współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki odbędą się w większości województw w miastach, w których zlokalizowane są hale MAKRO. ...
MAKRO Cash & Carry pozyskało fundusze z Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) na realizację przedsięwzięcia szkoleniowego dla osób zatrudnionych w firmie. W czasie 218 dni szkoleniowych w warsztatach weźmie udział 1500 pracowników MAKRO. ...
Z dniem 12 stycznia 2010 MAKRO Cash & Carry wprowadziło nową politykę cenową pod hasłem „Gwarancja najniższej ceny”. Nowa strategia to kolejny krok MAKRO mający na celu wsparcie profesjonalnych klientów w poprawie ich konkurencyjności. ...