Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów

Rynek Horeca

5 stycznia 2015

MAKRO współsponsorem Gault & Millau

Po raz pierwszy w Polsce ukazał się prestiżowy przewodnik Gault&Millau, który od 50 lat wyznacza trendy na kulinarnej mapie świata. Podczas gali inaugurującej przewodnik odbyło się wręczenie nagród dla najlepszych polskich szefów kuchni. Sieć hurtowni MAKRO Cash & Carry wsparło premierę przewodnika jako współsponsor. ...

więcej
12 grudnia 2014

Polscy kucharze - juniorzy wrócili z brązem z Kulinarnego Pucharu Świata w Luxemburgu

Polska reprezentacja juniorów przywiozła dwa brązowe medale z Kulinarnego Pucharu Świata w Luxemburgu. To pierwszy taki sukces w historii startów polskiej drużyny. Członkowie reprezentacji szkolili się w stołecznej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO, zaś co roku dołączają do niej laureaci konkursu „Zgotuj Sobie Sukces”. ...

więcej
18 listopada 2014

Uczniowie z Wrocławia i Warszawy zgotowali sobie sukces - wyniki 6. edycji ogólnopolskiego konkursu kulinarnego

W piątek, 14 listopada w Warszawie odbył się finał 6. edycji prestiżowego, ogólnopolskiego konkursu kulinarnego „Zgotuj Sobie Sukces” zorganizowanego przez firmę MAKRO Cash & Carry i Ogólnopolskie Stowarzyszenie Szefów Kuchni i Cukierników. W tym roku najlepsi okazali się Igor Antoszewski i Michał Wester – uczniowie z Zespołu Szkół Gastronomicznych we Wrocławiu. ...

więcej
29 kwietnia 2014

Zwiastun zbliżającego się sezonu letniego – Sezonowy Punkt MAKRO we Władysławowie już otwarty!

Warszawa, 29 kwietnia 2013 – 29 kwietnia br. sieć hurtowni MAKRO Cash & Carry Polska uruchomiła po raz kolejny we Władysławowie sezonową halę małego formatu. Placówka, jak w latach poprzednich, ma charakter platformy drive-in i dedykowana jest przede wszystkim klientom z sektora HoReCa, prowadzącym swój biznes w nadmorskich miejscowościach Półwyspu Helskiego. ...

więcej
28 kwietnia 2014

MAKRO otwiera dwa Sezonowe MAKRO Punkty w kwietniu!

W kwietniu br. sieć hurtowni MAKRO Cash & Carry Polska uruchamia sezonowe hale małego formatu, po raz kolejny we Władysławowie i po raz pierwszy w Lesku. Placówki mają charakter platform drive-in i dedykowane są przede wszystkim klientom z sektora HoReCa prowadzącym biznes w nadmorskich miejscowościach Półwyspu Helskiego oraz w Bieszczadach. ...

więcej
17 kwietnia 2014

Małe przedsiębiorsta - badanie opinii

Wybrane rezultaty badania opinii "Nasze miasto - nasze serce" w wersji graficznej Ogólnopolskie badanie przeprowadził Instytut Badań Rynkowych i Społecznych Homo Homini na zlecenie firmy MAKRO Cash & Carry Polska SA, organizatora konkursu „Przedsiębiorca Aktywny Lokalnie”. ...

więcej