Warszawa, 13 kwietnia 2014 r.: 14 kwietnia rusza ogólnopolski konkurs „Przedsiębiorca Aktywny Lokalnie” skierowany do mikro i małych przedsiębiorców. Jego celem jest promocja społecznej odpowiedzialności biznesu wśród polskich przedsiębiorców. ...
Warszawa, 13 kwietnia 2014 r.: 14 kwietnia rusza ogólnopolski konkurs „Przedsiębiorca Aktywny Lokalnie” skierowany do mikro i małych przedsiębiorców. Jego celem jest promocja społecznej odpowiedzialności biznesu wśród polskich przedsiębiorców. ...
„Korona Smakosza” to ogólnopolski plebiscyt, który już po raz trzeci zawitał do polskich miast. Jego celem jest wyłonienie przez mieszkańców najlepszych restauracji, kawiarni i barów, oraz przyznanie im statuetek „Korony Smakosza”. ...
Warszawa, 11 marca 2014: W styczniu br. ruszyła kampania wizerunkowa „You & MAKRO”. Jej celem jest podziękowanie klientom za wieloletnią współpracę oraz pozycjonowanie firmy MAKRO Cash & Carry, jako partnera w biznesie. ...
W Polsce funkcjonuje ponad 1300 szkół o profilu gastronomicznym. Wśród uczących się w nich młodych adeptów sztuki kulinarnej są przyszli mistrzowie. Zanim osiągną mistrzowski fach, czeka ich wiele lat nauki i praktyki. ...
29 października odbyła się gala finałowa plebiscytu „Korona Smakosza” podczas której wyróżniono najlepsze restauracje, bary i kawiarnie w stolicy. Wydarzenie, które połączone było z akcją „Weekend z pół ceny” cieszyło się ogromnym zainteresowaniem mieszkańców Warszawy, którzy na swoje ulubione lokale oddali ponad 15 500 głosów. ...
24 października w Dworze Mieszczańskim w Toruniu odbyło się oficjalne wręczenie nagród dla najlepszych restauratorów - laureatów plebiscytu „Korona Smakosza”. W sumie wyróżniono 9 lokali, na które mieszkańcy Torunia oddali ponad 2500 głosów. ...
W dniach 19 - 20 października br. turyści oraz mieszkańcy Poznania będą mogli po raz drugi wziąć udział w plebiscycie „Korona Smakosza” i wybrać swoje ulubione lokale gastronomiczne. Restauratorzy mogą zgłaszać się do udziału w konkursie do czwartku, 17 października. ...