Warszawa, 11 marca 2014: W styczniu br. ruszyła kampania wizerunkowa „You & MAKRO”. Jej celem jest podziękowanie klientom za wieloletnią współpracę oraz pozycjonowanie firmy MAKRO Cash & Carry, jako partnera w biznesie. ...
Warszawa, 11 marca 2014: W styczniu br. ruszyła kampania wizerunkowa „You & MAKRO”. Jej celem jest podziękowanie klientom za wieloletnią współpracę oraz pozycjonowanie firmy MAKRO Cash & Carry, jako partnera w biznesie. ...
W Polsce funkcjonuje ponad 1300 szkół o profilu gastronomicznym. Wśród uczących się w nich młodych adeptów sztuki kulinarnej są przyszli mistrzowie. Zanim osiągną mistrzowski fach, czeka ich wiele lat nauki i praktyki. ...
29 października odbyła się gala finałowa plebiscytu „Korona Smakosza” podczas której wyróżniono najlepsze restauracje, bary i kawiarnie w stolicy. Wydarzenie, które połączone było z akcją „Weekend z pół ceny” cieszyło się ogromnym zainteresowaniem mieszkańców Warszawy, którzy na swoje ulubione lokale oddali ponad 15 500 głosów. ...
24 października w Dworze Mieszczańskim w Toruniu odbyło się oficjalne wręczenie nagród dla najlepszych restauratorów - laureatów plebiscytu „Korona Smakosza”. W sumie wyróżniono 9 lokali, na które mieszkańcy Torunia oddali ponad 2500 głosów. ...
W dniach 19 - 20 października br. turyści oraz mieszkańcy Poznania będą mogli po raz drugi wziąć udział w plebiscycie „Korona Smakosza” i wybrać swoje ulubione lokale gastronomiczne. Restauratorzy mogą zgłaszać się do udziału w konkursie do czwartku, 17 października. ...
W dniach 19 - 20 października br. mieszkańcy Szczecina będą mogli po raz drugi wziąć udział w plebiscycie „Korona Smakosza” i wybrać swoje ulubione lokale gastronomiczne. O tytuł walczy ponad 40 restauracji, barów i kawiarni. ...
W dniach 18 – 20 października Warszawiacy będą mogli po raz drugi wziąć udział w kulinarnym plebiscycie „Korona Smakosza” i oddać głos na swoje ulubione, stołeczne lokale gastronomiczne. Tegoroczny plebiscyt połączony jest z „Weekendem za pół ceny”. ...