Warszawa, 11 marca 2014: W styczniu br. ruszyła kampania wizerunkowa „You & MAKRO”. Jej celem jest podziękowanie klientom za wieloletnią współpracę oraz pozycjonowanie firmy MAKRO Cash & Carry, jako partnera w biznesie. ...
Warszawa, 11 marca 2014: W styczniu br. ruszyła kampania wizerunkowa „You & MAKRO”. Jej celem jest podziękowanie klientom za wieloletnią współpracę oraz pozycjonowanie firmy MAKRO Cash & Carry, jako partnera w biznesie. ...
Sieć handlowa MAKRO Cash & Carry będzie przekazywać nadwyżki pełnowartościowych produktów spożywczych Bankom Żywności. Dobra żywność nie będzie się marnować i trafi za pośrednictwem Banków Żywności i ich partnerskich organizacji charytatywnych do najuboższych Polaków. ...
Sieć hurtowni wielkopowierzchniowych MAKRO Cash and Carry Polska S.A. wprowadziła terminale płatnicze do swoich wszystkich hal wielkoformatowych. Umożliwiają one płatność kartami płatniczymi Visa i MasterCard. ...
W dniach 21 – 22 września br. turyści oraz mieszkańcy Lublina będą mogli po raz drugi wziąć udział w plebiscycie „Korona Smakosza” i wybrać swoje ulubione lokale gastronomiczne. O tytuł walczy ponad 100 restauracji, barów i kawiarni. ...
19 sierpnia rozpoczyna się kampania reklamowa marki Aro należącej do sieci wielkopowierzchniowych hurtowni MAKRO Cash & Carry. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz hale MAKRO. Jej celem jest zwiększenie świadomości marki wśród właścicieli sklepów i konsumentów. ...
Obecnie w asortymencie marek własnych sieci hurtowni MAKRO Cash & Carry znajduje się blisko 2000 produktów dedykowanych klientom z branży gastronomicznej. - Rynek branży Horeca ma duży potencjał rozwoju, dlatego marki własne dedykowane gastronomii przeżywają obecnie rozkwit. ...
Jedna z najdynamiczniej rozwijających się sieci franczyzowych w Polsce ogłosiła otwarcie dwutysięcznego sklepu. Z tej okazji zaplanowano szereg działań marketingowych oraz reklamowych. ...