Sieć hurtowni wielkopowierzchniowych MAKRO Cash and Carry Polska S.A. wprowadziła terminale płatnicze do swoich wszystkich hal wielkoformatowych. Umożliwiają one płatność kartami płatniczymi Visa i MasterCard. ...
Sieć hurtowni wielkopowierzchniowych MAKRO Cash and Carry Polska S.A. wprowadziła terminale płatnicze do swoich wszystkich hal wielkoformatowych. Umożliwiają one płatność kartami płatniczymi Visa i MasterCard. ...
W dniach 21 – 22 września br. turyści oraz mieszkańcy Lublina będą mogli po raz drugi wziąć udział w plebiscycie „Korona Smakosza” i wybrać swoje ulubione lokale gastronomiczne. O tytuł walczy ponad 100 restauracji, barów i kawiarni. ...
19 sierpnia rozpoczyna się kampania reklamowa marki Aro należącej do sieci wielkopowierzchniowych hurtowni MAKRO Cash & Carry. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz hale MAKRO. Jej celem jest zwiększenie świadomości marki wśród właścicieli sklepów i konsumentów. ...
Obecnie w asortymencie marek własnych sieci hurtowni MAKRO Cash & Carry znajduje się blisko 2000 produktów dedykowanych klientom z branży gastronomicznej. - Rynek branży Horeca ma duży potencjał rozwoju, dlatego marki własne dedykowane gastronomii przeżywają obecnie rozkwit. ...
Jedna z najdynamiczniej rozwijających się sieci franczyzowych w Polsce ogłosiła otwarcie dwutysięcznego sklepu. Z tej okazji zaplanowano szereg działań marketingowych oraz reklamowych. ...
26 czerwca br. został otwarty w Mińsku Mazowieckim dwutysięczny sklep ODIDO. W ceremonii przecięcia wstęgi wziął udział David Boner, Prezes firmy MAKRO Cash & Carry, która uruchomiła sieć dwa lata temu. ...
W dniach 21 - 23 czerwca br. turyści oraz mieszkańcy Łodzi będą mogli po raz drugi wziąć udział w plebiscycie „Korona Smakosza” i wybrać swoje ulubione lokale gastronomiczne. O tytuł walczy ponad 70 restauracji, barów i kawiarni. ...