8124 właścicieli i pracowników sklepów detalicznych oraz lokali gastronomicznych z całej Polski przeszkoliła firma MAKRO Cash & Carry w ramach ogólnopolskiego projektu szkoleniowego „Idealny Biznes” dla mikro i małych przedsiębiorców. ...
8124 właścicieli i pracowników sklepów detalicznych oraz lokali gastronomicznych z całej Polski przeszkoliła firma MAKRO Cash & Carry w ramach ogólnopolskiego projektu szkoleniowego „Idealny Biznes” dla mikro i małych przedsiębiorców. ...
Świat Prezentów MAKRO stworzył limitowaną serię „Paczka Kibica”. W jej skład wchodzą gadżety w biało – czerwonych barwach oraz zestawy słodyczy. „Paczka kibica” to zestaw przygotowany z myślą o firmach, które w tych roku chcą podziękować swoim pracownikom i partnerom biznesowym, nawiązując do sportowego stylu. ...
W ramach wrześniowych akcji „Weekend za pół ceny” mieszkańcy Katowic i Zabrza wybrali swoje ulubione restauracje, które zostały nagrodzone ,,Koroną Smakosza”. W dniu 4 października w sali koncertowej Urzędu Stanu Cywilnego w Katowicach odbyło się uroczyste wręczenie nagród Laureatom. ...
Małe sklepy osiedlowe to nieodłączny element polskiej gospodarki i handlu detalicznego. Mamy ich w Polsce 150 000. To daje nam pozycję lidera pod względem liczby tego typu placówek w Europie. Tuż za nami plasują się Włochy, ze 134 000 sklepów. ...
Ponad 450 sklepów dołączyło do ogólnopolskiej sieci sklepów spożywczych ODIDO. Już ponad 450 właścicieli sklepów podpisało umowy potwierdzające przystąpienie do ODIDO, podczas gdy 358 otworzyło swoje placówki w ramach tej sieci. ...
Trwa II edycja kampanii „Tu mieszkam, tu kupuję”. Kampania „Tu mieszkam, tu kupuję” ma za zadanie pomóc w efektywnym wykorzystaniu największych atutów sklepów osiedlowych i podkreślić wartości, które są ważne dla kupujących: indywidualne podejście sprzedających i bezpośredni kontakt, a także produkty najwyższej jakości. ...
24 i 25 września br. mieszkańcy Zabrza będą mieli okazję skosztować dań w specjalnej, promocyjnej cenie oraz oddać głos na swój ulubiony lokal w ramach akcji ,,Weekend za pół ceny”. Celem zorganizowanego przez MAKRO „Weekendu za pół ceny” jest promocja zabrzańskich lokali gastronomicznych. ...