W weekend 25 i 26 czerwca na sopockim Molo odbyła się czwarta edycja jednego z największych festiwali kulinarnych w tej części Europy – Slow Fest Sopot. Partnerem wydarzenia była firma MAKRO Cash&Carry Polska.
W weekend 25 i 26 czerwca na sopockim Molo odbyła się czwarta edycja jednego z największych festiwali kulinarnych w tej części Europy – Slow Fest Sopot. Partnerem wydarzenia była firma MAKRO Cash&Carry Polska.
Zwycięzcą tegorocznej edycji konkursu ,,Wielkopolski Kucharz Roku“ został Paweł Salamon, szef kuchni w Smolarnia Hotel & Restaurant w Trzciance. Partnerem wydarzenia była sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska.
Do sieć franczyzowej ODIDO w ostatnim czasie dołączyło ponad 300 nowych sklepów. Właściciel marki, firma MAKRO Cash&Carry Polska, intensywnie pracuje nad pozyskaniem kolejnych klientów.
21 czerwca br. na parkingu hali MAKRO w Ząbkach miłośnicy street foodu i oryginalnych smaków mieli okazję wypróbować potraw pochodzących z różnych stron świata. Firma MAKRO Cash&Carry z myślą o swoich klientach i pracownikach zorganizowała na parkingu hali w Ząbkach mini zlot food trucków. ...
Oferta sieci MAKRO skierowana do szefów kuchni i cukierników została poszerzona o wysokiej jakości śmietany marki Debic. Produkty cechują się wyjątkową trwałością i stabilnością po ubiciu oraz bogatym smakiem. ...
Hala MAKRO w Kielcach poszerza ofertę artykułów spożywczych pochodzących od regionalnych producentów z województwa świętokrzyskiego. W ramach programu ,,Dobre, bo Świętokrzyskie” sieć włączyła się w organizację finału XVI edycji konkursu „Nasze Kulinarne Dziedzictwo – Smaki Regionów”.
Tytuł ,,Warszawskiej Pyzy 2016”, najlepszego punktu z ulicznym jedzeniem, otrzymał w tym roku wietnamski Viet Street Food. W plebiscycie czytelników zwyciężył zaś meksykański Gringo Bar. Firma MAKRO Cash&Carry Polska, będąca partnerem wydarzenia, ufundowała nagrody dla laureatów.