W ofercie sieci MAKRO pojawił się łosoś pacyficzny. Ta wyjątkowa ryba poławiana jest w krystalicznie czystych wodach, dzięki czemu ceniona jest za swój smak i wszechstronność kulinarnych zastosowań.
W ofercie sieci MAKRO pojawił się łosoś pacyficzny. Ta wyjątkowa ryba poławiana jest w krystalicznie czystych wodach, dzięki czemu ceniona jest za swój smak i wszechstronność kulinarnych zastosowań.
59% badanych profesjonalistów sektora gastronomii oceniło potencjał rynku jako rosnący, a blisko 70% z nich deklaruje chęć wprowadzania nowych trendów w swoim lokalu - potwierdza raport „Polska na Talerzu 2015” przygotowany w oparciu o badanie branży gastronomicznej.
Rok finansowy 2014/2015 stanowił jedną z bardziej intensywnych i udanych faz transformacji METRO GROUP. Oprócz kluczowych zmian w portfolio, takich jak sprzedaż Galerii Kaufhof, pozostałe podmioty grupy zajmujące się sprzedażą detaliczną i hurtową kontynuowały pozytywny trend rozwoju działalności operacyjnej .
W sobotę, 5 grudnia, w Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO, odbyło się oficjalne zamknięcie sezonu Street Food organizowane przez firmę MAKRO i organizację Street Food Polska. W wydarzeniu uczestniczyli reprezentanci ponad stu ulicznych punktów gastronomicznych oraz partnerzy.
„ODIDO. Miło na co dzień” – to hasło świątecznej kampanii reklamowej sieci ODIDO, która rusza 6 grudnia br. Na aktywności składa się spot telewizyjny oraz reklama internetowa. Akcja potrwa 3 tygodnie, do 24 grudnia.
Ostatni weekend listopada był zdecydowanie najgorętszym w tym roku! Za nami prawdziwe święto polskiej gastronomii – uroczysta gala wręczenia nagród najlepszym szefom kuchni i premiera II edycji Żółtego Przewodnika Gault & Millau Polska. Sieć hurtowni MAKRO wsparła premierę przewodnika jako partner i zaznaczyła swoja obecność na gali poprzez stoisko, na którym zaprezentowano pokazowe talerze i przystawki nawiązujące do kuchni polskiej, śródziemnomorskiej i francuskiej.
W piątek, 20 listopada odbył się finał ogólnopolskiego konkursu kulinarnego pt. „Mistrzostwa Młodych Kucharzy”, zorganizowanego przez firmę MAKRO Cash & Carry i Ogólnopolskie Stowarzyszenie Szefów Kuchni i Cukierni. Wygrali je Przemysław Kopania i Kamil Przewdziecki, uczniowie stołecznej szkoły gastronomicznej. Miejsce drugie i trzecie wywalczyli przedstawiciele szkół gastronomicznych z Warszawy i Rybnika.