Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów

Komunikaty prasowe

17 grudnia 2015

METRO GROUP utrzymuje wzrostowy trend w roku 2014/2015

Rok finansowy 2014/2015 stanowił jedną z bardziej intensywnych i udanych faz transformacji METRO GROUP. Oprócz kluczowych zmian w portfolio, takich jak sprzedaż Galerii Kaufhof, pozostałe podmioty grupy zajmujące się sprzedażą detaliczną i hurtową kontynuowały pozytywny trend rozwoju działalności operacyjnej .

więcej
9 grudnia 2015

Kolejny sezon Street Food podsumowany

W sobotę, 5 grudnia, w Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO, odbyło się oficjalne zamknięcie sezonu Street Food organizowane przez firmę MAKRO i organizację Street Food Polska. W wydarzeniu uczestniczyli reprezentanci ponad stu ulicznych punktów gastronomicznych oraz partnerzy.

więcej
4 grudnia 2015

Rusza świąteczna kampania reklamowa sieci ODIDO

„ODIDO. Miło na co dzień” – to hasło świątecznej kampanii reklamowej sieci ODIDO, która rusza 6 grudnia br. Na aktywności składa się spot telewizyjny oraz reklama internetowa. Akcja potrwa 3 tygodnie, do 24 grudnia.

więcej