MAKRO Cash & Carry Polska, specjalizujące się w sprzedaży hurtowej adresowanej do niezależnych polskich przedsiębiorców i sieć hipermarketów Auchan Polska połączyły siły, aby chronić potencjał zakupowy swoich klientów profesjonalnych i konsumentów.
MAKRO Cash & Carry Polska, specjalizujące się w sprzedaży hurtowej adresowanej do niezależnych polskich przedsiębiorców i sieć hipermarketów Auchan Polska połączyły siły, aby chronić potencjał zakupowy swoich klientów profesjonalnych i konsumentów.
Końcowe etapy konkursu „Mistrzostw Młodych Kucharzy” organizowanego przez firmę MAKRO Cash & Carry, odbędą się już w przyszłym miesiącu. W dwóch ostatnich rundach rywalizacji wezmą udział dwuosobowe zespoły ze szkół gastronomicznych z całej Polski, a na najlepszych czeka wielki finał z udziałem światowego jury.
Firma MAKRO w ramach programu „Razem w biznesie”, proponuje poczęstunek w formie śniadania dla wszystkich klientów odwiedzających hale w godzinach porannych.
Bartosz Peter wytypowany przez OSSKiC do tegorocznej edycji konkursu Global Chef, zdobył srebrny medal w kategorii „junior”, przygotowując 3 zestawy składające się z 4 dań, które przekonały jury nie tylko smakiem, ale także sposobem przygotowania.
OSSKiC wytypowało Piotra Kuzielę i Bartosza Petera do reprezentacji Polski w regionalnym etapie (Europa Centralna) konkursu „Global Chef”.
W warsztatach udział wzięli szefowie kuchni oraz dziennikarze. Meksykański szef podzielił się z nimi sekretami przygotowania takich dań jak papryczki chilli w marynacie, guacamole, sos meksykański pico de gallo, ceviche z ośmiornicy, tacos z krewetkami, tostadas z tuńczykiem czy zupa z kolendry.
Do 30 września można zgłosić swój udział w konkursie kulinarnym „Mistrzostwa Młodych Kucharzy” organizowanym przez firmę MAKRO Cash & Carry. W rywalizacji mogą wziąć udział dwuosobowe zespoły ze szkół gastronomicznych z całej Polski. Najlepsi spotkają się w wielkim finale w Warszawie, gdzie zaprezentują się przed międzynarodowym jury.