MAKRO rozszerzyło swój asortymenty o 7 egzotycznych odmian grzybów. Dostępne są m.in. Shimeji, Enoki oraz Boczniaki. To doskonałe uzupełnienie różnorodnej oferty dla wymagającej gastronomii.
MAKRO rozszerzyło swój asortymenty o 7 egzotycznych odmian grzybów. Dostępne są m.in. Shimeji, Enoki oraz Boczniaki. To doskonałe uzupełnienie różnorodnej oferty dla wymagającej gastronomii.
MAKRO wspiera akcję promocji jednej z najbardziej cenionych w kulinarnym świecie ryb. Pochodzący z wód Morza Arktycznego Skrei, który pojawi się w ofercie sieci, to prawdziwy sezonowy specjał. W ramach prowadzonej akcji, MAKRO organizuje także warsztaty dla profesjonalistów oraz cykl kulinarnych spotkań służących wymianie doświadczeń.
W ofercie sieci MAKRO pojawił się łosoś pacyficzny. Ta wyjątkowa ryba poławiana jest w krystalicznie czystych wodach, dzięki czemu ceniona jest za swój smak i wszechstronność kulinarnych zastosowań.
59% badanych profesjonalistów sektora gastronomii oceniło potencjał rynku jako rosnący, a blisko 70% z nich deklaruje chęć wprowadzania nowych trendów w swoim lokalu - potwierdza raport „Polska na Talerzu 2015” przygotowany w oparciu o badanie branży gastronomicznej.
Rok finansowy 2014/2015 stanowił jedną z bardziej intensywnych i udanych faz transformacji METRO GROUP. Oprócz kluczowych zmian w portfolio, takich jak sprzedaż Galerii Kaufhof, pozostałe podmioty grupy zajmujące się sprzedażą detaliczną i hurtową kontynuowały pozytywny trend rozwoju działalności operacyjnej .
W sobotę, 5 grudnia, w Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO, odbyło się oficjalne zamknięcie sezonu Street Food organizowane przez firmę MAKRO i organizację Street Food Polska. W wydarzeniu uczestniczyli reprezentanci ponad stu ulicznych punktów gastronomicznych oraz partnerzy.
„ODIDO. Miło na co dzień” – to hasło świątecznej kampanii reklamowej sieci ODIDO, która rusza 6 grudnia br. Na aktywności składa się spot telewizyjny oraz reklama internetowa. Akcja potrwa 3 tygodnie, do 24 grudnia.