Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów

Komunikaty prasowe

12 kwietnia 2012

Ruszyła Akademia Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO

Warszawa, 12 kwietnia 2012 – Z początkiem kwietnia br. działalność rozpoczęła Akademia Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO, oferująca szkolenia dla przedsiębiorców z sektora handlu tradycyjnego oraz gastronomii i hotelarstwa. ...

więcej
3 kwietnia 2012

Świąteczny Apel ODIDO

Warszawa, 3 kwietnia 2012 r.: Sieć ODIDO zrzeszająca ponad 900 właścicieli sklepów na terenie całej Polski, wspiera kampanię społeczną „Tu mieszkam, tu kupuję” i apeluje o robienie wielkanocnych zakupów w lokalnych sklepach. ...

więcej
27 marca 2012

METRO Cash & Carry zachowuje pozycję lidera w skali międzynarodowej

Düsseldorf, 21 marca 2012 – METRO Cash & Carry kontynuuje wzrost w roku fiskalnym 2011 wraz z dalszym rozwojem swoich zasobów w 30 krajach świata. Sprzedaż wzrosła o 0,2% (1,4% w walucie lokalnej) i osiągnęła 31,2 miliardów euro (na wynik miało wpływ opuszczenie przez firmę marokańskiego rynku). ...

więcej
22 marca 2012

MAKRO patronem europejskich eliminacji konkursu kulinarnego Bocuse d’Or 2012

Warszawa, 22 marca 2012 r.: MAKRO Cash & Carry objęło patronat nad przygotowaniami polskiej ekipy startującej w europejskich eliminacjach światowego konkursu kulinarnego Bocuse d’Or. Odbył się on w Brukseli w dniach 20 – 21 marca br. Bocuse d’Or to prestiżowe wydarzenie, które przyciąga adeptów sztuki kulinarnej z całego świata. ...

więcej
19 marca 2012

„Tu mieszkam, tu kupuję – Społeczność Jutra” - reakcja na dramatyczny spadek liczby osiedlowych sklepów w Polsce

Warszawa, 19 marca 2012r.: Zgodnie z danymi Euromonitor International liczba małych sklepów spożywczych w Polsce do 2013 roku zmniejszy się do poziomu 110,2 tys. Na pogarszającą się sytuację sklepów osiedlowych w Polsce zwraca uwagę MAKRO Cash & Carry Polska – organizator III edycji kampanii „Tu mieszkam, tu kupuję” oraz organizacje ją wspierające. ...

więcej
13 marca 2012

MAKRO zaprasza na targi Eurogastro 2012

Warszawa, 12 marca 2012r.: MAKRO Cash & Carry Polska po raz ósmy zaprezentuje swoje produkty i usługi podczas międzynarodowych targów Eurogastro 2012, które odbędą się w dniach 21-23 marca w Warszawie. Na powierzchni 252 m2 MAKRO zaprezentuje szeroką gamę produktów profesjonalnych sygnowanych markami Horeca Select, H-Line i RIOBA, które dedykowane są gastronomii i hotelom, a...

więcej