Warszawa, 12 kwietnia 2012 – Z początkiem kwietnia br. działalność rozpoczęła Akademia Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO, oferująca szkolenia dla przedsiębiorców z sektora handlu tradycyjnego oraz gastronomii i hotelarstwa. ...
Warszawa, 12 kwietnia 2012 – Z początkiem kwietnia br. działalność rozpoczęła Akademia Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO, oferująca szkolenia dla przedsiębiorców z sektora handlu tradycyjnego oraz gastronomii i hotelarstwa. ...
Warszawa, 3 kwietnia 2012 r.: Sieć ODIDO zrzeszająca ponad 900 właścicieli sklepów na terenie całej Polski, wspiera kampanię społeczną „Tu mieszkam, tu kupuję” i apeluje o robienie wielkanocnych zakupów w lokalnych sklepach. ...
Düsseldorf, 21 marca 2012 – METRO Cash & Carry kontynuuje wzrost w roku fiskalnym 2011 wraz z dalszym rozwojem swoich zasobów w 30 krajach świata. Sprzedaż wzrosła o 0,2% (1,4% w walucie lokalnej) i osiągnęła 31,2 miliardów euro (na wynik miało wpływ opuszczenie przez firmę marokańskiego rynku). ...
Warszawa, 22 marca 2012 r.: MAKRO Cash & Carry objęło patronat nad przygotowaniami polskiej ekipy startującej w europejskich eliminacjach światowego konkursu kulinarnego Bocuse d’Or. Odbył się on w Brukseli w dniach 20 – 21 marca br. Bocuse d’Or to prestiżowe wydarzenie, które przyciąga adeptów sztuki kulinarnej z całego świata. ...
Warszawa, 22 marca 2012r.: Pizza, kebab i tradycyjne dania kuchni polskiej – te potrawy najchętniej jemy poza domem. Wciąż niechętnie odwiedzamy lokale serwujące kuchnię egzotyczną – z Indii czy Tajlandii, za to coraz więcej sympatyków zdobywają pizzerie. ...
Warszawa, 19 marca 2012r.: Zgodnie z danymi Euromonitor International liczba małych sklepów spożywczych w Polsce do 2013 roku zmniejszy się do poziomu 110,2 tys. Na pogarszającą się sytuację sklepów osiedlowych w Polsce zwraca uwagę MAKRO Cash & Carry Polska – organizator III edycji kampanii „Tu mieszkam, tu kupuję” oraz organizacje ją wspierające. ...
Warszawa, 12 marca 2012r.: MAKRO Cash & Carry Polska po raz ósmy zaprezentuje swoje produkty i usługi podczas międzynarodowych targów Eurogastro 2012, które odbędą się w dniach 21-23 marca w Warszawie. Na powierzchni 252 m2 MAKRO zaprezentuje szeroką gamę produktów profesjonalnych sygnowanych markami Horeca Select, H-Line i RIOBA, które dedykowane są gastronomii i hotelom, a...