Twój Partner w Biznesie

Menu
Dla mediów

Komunikaty prasowe

30 sierpnia 2011

Partnerska oferta Banku Millennium i MAKRO Cash & Carry

Bank Millennium i firma MAKRO Cash & Carry przygotowały partnerską ofertę produktów finansowych, odpowiadającą potrzebom przedsiębiorców dokonujących zakupów w halach MAKRO. Oferta obejmuje szerokie spektrum produktów zarówno dla właścicieli firm, jak i ich pracowników: karty płatnicze (debetowe i kredytowe), rachunki bankowe, różne formy kredytów oraz leasing. ...

więcej
22 sierpnia 2011

Sylweriusz Faruga nowym Prezesem Zarządu MAKRO Cash and Carry Polska S. A.

Sylweriusz Faruga rozpoczął swoją karierę w MAKRO Cash and Carry Polska S.A. w lipcu 2003 r., jako Special Project Manager Non Food. W październiku 2003 r. objął stanowisko Dyrektora Generalnego METRO Group Buying Polska, w sierpniu 2008 r. zaś funkcję Offer Management Directora w METRO Cash & Carry India, gdzie następnie, we wrześniu 2009 r., otrzymał nominację na stanowisko...

więcej
26 lipca 2011

Strategiczna współpraca MAKRO Cash & Carry i Banku Millennium

Bank Millennium i firma MAKRO Cash & Carry rozpoczęły współpracę w związku z wprowadzeniem oferty produktów finansowych przygotowanych specjalnie dla klientów MAKRO. Oferta obejmuje szerokie spektrum produktów dla firm oraz ich właścicieli i pracowników: karty debetowe i kredytowe (będące zarazem kartami wstępu do sklepów MAKRO), rachunki bankowe, różne formy kredytów oraz leasing. ...

więcej
25 lipca 2011

MAKRO Cash and Carry: Już 340 sklepów w sieci ODIDO

Już 340 sklepów dołączyło do ogólnopolskiej sieci sklepów spożywczych ODIDO. Już 340 właścicieli sklepów podpisało umowy potwierdzające przystąpienie do ODIDO, podczas gdy 264 otworzyło swoje placówki w ramach tej sieci. ...

więcej
9 czerwca 2011

Rozpoczyna się druga edycja programu społecznego „Tu mieszkam, tu kupuję”

Briefingiem prasowym z udziałem mediów branżowych rozpoczęła się druga edycja programu społecznego „Tu mieszkam, tu kupuję”. Druga edycja programu potrwa od czerwca do grudnia 2011 roku. W ramach akcji będą prowadzone liczne działania mające na celu podkreślenie roli, jaką odgrywają osiedlowe sklepy dla swoich społeczności lokalnych oraz polskiej gospodarki. ...

więcej
9 czerwca 2011

Najbardziej cenimy bliskość sklepu, oszczędność czasu i świeże produkty

Najbardziej cenimy bliskość sklepu, oszczędność czasu i świeże produkty Bliskość placówki handlowej oraz oszczędność czasu to najczęściej wymieniane powody dla których klienci wybierają zakupy w sklepach osiedlowych - wynika z raportu o sytuacji małych sklepów przygotowanego przez Profesor Teresę Słaby oraz Profesor Annę Dąbrowską z Katedry Poziomu Życia i Konsumpcji SGH w ramach...

więcej
6 czerwca 2011

MAKRO nagrodzone Złotym Paragonem

MAKRO Cash & Carry otrzymało prestiżowy ,,Złoty Paragon – Nagrodę Polskich Kupców” w kategorii ,,hurtownia cash & carry”. Konkurs został przeprowadzony pod nadzorem instytutu badawczego Pentor Research International. ...

więcej