Sieć hurtowni MAKRO Polska została partnerem siódmej edycji Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Transatlantyk w Łodzi, który odbył się w dn. 14-21 lipca. Na uczestników czekały m.in. Kino Kulinarne i restauracja pop-up Kuchnia Transatlantyk.
Sieć hurtowni MAKRO Polska została partnerem siódmej edycji Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Transatlantyk w Łodzi, który odbył się w dn. 14-21 lipca. Na uczestników czekały m.in. Kino Kulinarne i restauracja pop-up Kuchnia Transatlantyk.
Zapraszamy do obejrzenia animacji podsumowującej sukces pierwszej edycji programu „Szef dla Młodych Talentów”. To jedyny program odpowiedzialności społecznej w Polsce skierowany do szkół gastronomicznych. Pierwsza edycja odniosła sukces - w dziewięciu spotkaniach edukacyjnych wzięło udział blisko 1100 uczniów z całej Polski, spośród których piętnastu wygrało staże w wiodących polskich restauracjach.
We wszystkich halach MAKRO w Polsce rozpoczęła się akcja promująca program odpowiedzialności społecznej „Nie marnuję, pakuję”. Na klientów sieci hurtowni czekają materiały informacyjno-edukacyjne oraz zniżki na artykuły jednorazowe do pakowania żywności.
Sieć hurtowni MAKRO Polska oferuje wysokiej jakości mięso wołowe, w tym wołowinę marmurkowatą. To specjalnie wyselekcjowany surowiec o wysokiej zawartości tłuszczu międzymięśniowego, którego nitki tworzą charakterystyczną marmurkową strukturę.
Dziewięć spotkań edukacyjnych, blisko 1100 uczestników z całej Polski, setki doświadczeń, tysiące inspiracji i niezliczona ilość wiedzy – tak można podsumować pierwszą odsłonę programu „Szef dla Młodych Talentów” prowadzonego przez MAKRO Polska. Edycję wieńczą staże w najlepszych restauracjach dla piętnastu wyróżnionych uczniów.
Na półkach MAKRO Polska pojawił się jedyny w swoim rodzaju produkt – Łosoś Jurajski, hodowany w proekologicznej fermie wykorzystującej wodę geotermalną sprzed 150 milionów lat.
Ruszył Gault&Millau Tour 2017! Pierwszym przystankiem tegorocznej edycji była warszawska restauracja Signature. Po raz kolejny partnerem tego wyjątkowego cyklu wydarzeń jest sieć hurtowni MAKRO Polska, która w tym roku postanowiła zaprezentować na swoim stoisku najnowsze trendy w świecie gastronomii.