Oferta sieci MAKRO skierowana do szefów kuchni i cukierników została poszerzona o wysokiej jakości śmietany marki Debic. Produkty cechują się wyjątkową trwałością i stabilnością po ubiciu oraz bogatym smakiem. ...
Oferta sieci MAKRO skierowana do szefów kuchni i cukierników została poszerzona o wysokiej jakości śmietany marki Debic. Produkty cechują się wyjątkową trwałością i stabilnością po ubiciu oraz bogatym smakiem. ...
Hala MAKRO w Kielcach poszerza ofertę artykułów spożywczych pochodzących od regionalnych producentów z województwa świętokrzyskiego. W ramach programu ,,Dobre, bo Świętokrzyskie” sieć włączyła się w organizację finału XVI edycji konkursu „Nasze Kulinarne Dziedzictwo – Smaki Regionów”.
Tytuł ,,Warszawskiej Pyzy 2016”, najlepszego punktu z ulicznym jedzeniem, otrzymał w tym roku wietnamski Viet Street Food. W plebiscycie czytelników zwyciężył zaś meksykański Gringo Bar. Firma MAKRO Cash&Carry Polska, będąca partnerem wydarzenia, ufundowała nagrody dla laureatów.
Setka znakomitych szefów kuchni, live cooking w wykonaniu pięciu najlepszych szefów regionu, dziesiątki rozmów i niezapomnianych smaków – drugie regionalne spotkanie Gault&Millau Tour 2016 za nami. Partnerem wydarzenia była firma MAKRO Cash & Carry Polska, która zarówno w Warszawie, jak i w Poznaniu, zaprezentowała stoisko w formie jadalnego pola.
11. czerwca odbyło się pierwsze spotkanie z cyklu ,,Dinner with a view“ pod hasłem ,,Rzeka“. Kolację na ogniu przygotowało trzech wybitnych szefów kuchni: inicjatorka projektu Ewa Malika Szyc Juchnowicz oraz Ana Ros i Witek Iwański. Partnerem produktowym spotkania była firma MAKRO Cash&Carry Polska.
We wrześniu br. już po raz szesnasty w ramach ,,Kulinarnego Pucharu Polski” wyłonione zostaną największe talenty i najlepsi kucharze w kraju. Partnerem tegorocznej edycji konkursu została firma MAKRO Cash&Carry.
Sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska włączyła się do akcji charytatywnej ,,Kucharze Dzieciom“, przekazując szkolnym i przedszkolnym stołówkom na Mokotowie profesjonalne sprzęty gastronomiczne. Firma ufundowała również bony na zakupy w halach oraz thermoboxy dla wybranych restauratorów zaangażowanych w projekt.